Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 22:47 - Петя Ставрева се срещна с фермери от Ямбол
Автор: zms Категория: Политика   
Прочетен: 1255 Коментари: 1 Гласове:
0



януари 25, 2009 
 Евродепутатът Петя Ставрева се срещна със земеделски производители и граждани от Ямбол и региона в събота. Желаещи да я чуят препълниха залата в сградата на община Тунджа. Ставрева представи тенденциите в развитието на Общата селскостопанска политика на ЕС. Фермерите от региона пък я запознаха с проблемите си. Основният въпрос бе за искането на повече пари от селскостопанските производители – животновъди и растениевъди. Ставрева поясни, че субсидиите за българските производители ще се изравнят по стойност с тези на колегите им от страните на “Стара Европа” едва през 2016 г. Дотогава нашите ще получават определени проценти.



Гласувай:
0



1. анонимен - Гласа ти трепти
28.01.2009 23:14
Гласа ти трепти
шоколад стопен по Сух сняг
запотени стъкла
рисуват
как ли Те срещнах в
следобед наситен с вкус на
Анасон
листопади дъждовни ще ме
срещнат край
езерната страна откъдето
Индигови силуети са
Гласавете Ни
междувренно -
отшумяха ли Спомените за
погледа И син -
по стените бръшлян
попива уханието Му
огънче ден В
просторното легло
накацали чапли
разбуждат заспалото Небе
ръцете Ти обгръщат Ме
потъваш бавно в Мен
стонове възбуда
в Мен настръхват
изпълваш деня ми портокалов
най-сладкото табу
си Ти
боса по заспалите белези
на Моите спомени
поглед на гепард сънуващ
соната за пиано
тюрбан наплетен от момини сълзи
лиани от Портрети
Ти, Ти, Ти
Аз, Аз, Аз,
Ние, Ние, Ние
глътка абсент по
време на Любов
отдъхвам в Теб
играеш тази игра -
декори нарисувани -
с вкус попиващ Мен
разхвърлени дневници
намерени писма
запечатани с восък
пропътували Времето
зареяни в Нощта
Обичнея те
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zms
Категория: Политика
Прочетен: 576186
Постинги: 328
Коментари: 228
Гласове: 548
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031