Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2009 20:04 - Европейски избори: Парламентът в аудиовизуалните медии
Автор: zms Категория: Политика   
Прочетен: 1213 Коментари: 0 Гласове:
0




май 12, 2009
"Ти решаваш", такова е посланието на рекламния клип на Европейския парламент, пуснат миналия петък, целящо да поясни, че гласувайки на изборите между 4 и 7 юни, гражданите определят каква да бъде бъдещата ориентация на европейските политики. Този клип, излъчен на 34 езика, е част от продуктите в рамките на информационната кампания на ЕП за европейските избори, която включва радио анонси, билбордове, пътуващи "Избирателни кабини" (чрез които избирателите могат да запишат и представят своята гледна точка), изготвяне на специални досиета за пресата и провеждане на семинари за журналисти, както и участие в социални мрежи като Facebook, MySpace, Flickr и т.н.

Телевизионният клип е създаден от Генерална дирекция "Комуникация" на Парламента, като е адаптиран към изискванията на националните аудитории на 27-те държави членки. Той е изцяло субтитриран и пригоден за хора със слухови проблеми.

Различните версии на клипа за 27-те държави членки включват участие на известни в дадената страна личности, като например футболиста Оливер Кан в Германия.

Националните версии на клипа показват хора във фиктивно ТВ студио, съобщаващи новините такива, каквито те биха искали да бъдат. Въпреки че тези новини не са истински, основното послание е, че гражданите могат да влияят върху утрешните новини, упражнявайки своето право на глас на европейските избори.

Около 750 граждани от 27 националности участваха в прослушванията за създаването на тази продукция, като в студията United Visions в Берлин през февруари се снимаха около 70 непрофесионални телевизионни говорители.

Крайната цел на ЕП беше създаването на един професионален продукт, за който Парламентът получи безплатно медийно време във всички държави на ЕС. Така благодарение на добрата воля на аудиовизуалните медии клипът ще бъде разпространен по над 100 телевизионни канала в Европа.

Благодарение на съдействието на Европейската комисия, клипът ще бъде излъчен безплатно и в над 1 000 киносалона в ЕС през оставащите четири седмици преди изборите.

Продуктите от информационната кампания можете да намерите на следния линк по-долу.


http://www.europarl.europa.eu/elections_2009_package/default.htm



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zms
Категория: Политика
Прочетен: 578416
Постинги: 328
Коментари: 228
Гласове: 548
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930